JavaScript is not enabled in your browser.

Voorwaarden voor dienstverlening

Wie en wat bedoelen we?

  1. De ‘klant’ is de onderneming of zzp’er die de dienstverlening afneemt van Perfect Day. Met ‘je’ of ‘jouw’ wordt verwezen naar dezelfde klant.
  2. Als het in deze voorwaarden over ‘Perfect Day’, ‘wij’, ‘we’ of ‘ons’ gaat, dan bedoelen we Perfect Day B.V..
  3. Met 'Scan', 'Audit', ‘Cyber Scan’ of 'Security Audit' wordt de dienst bedoeld waarbij één van onze cyber experts met de klant kijkt naar de digitale veiligheid in zijn onderneming. Dit is een éénmalig onderzoek.
  4. Met ‘Security pakket’ wordt het door de klant afgesloten Security pakket bedoeld. Dit is een op basis van de Security Audit samengesteld pakket met verschillende producten en diensten die een aantal zaken op het gebied van digitale veiligheid voor de ondernemer oplost.
  5. Met ‘Module’, 'Losse Module', 'Modules' of 'Losse Modules' wordt het door de klant afgesloten losse dienst of diensten bedoeld. Dit is een op basis van de Security Audit samengesteld lijst met verschillende producten en diensten die een aantal zaken op het gebied van digitale veiligheid voor de ondernemer oplost.
  6. Met ‘hulppersoon’ of 'hulp partner' bedoelen wij bedrijven die wij zelf inschakelen voor de uitvoering van onze diensten naar de klant.
  7. Met ‘partner’ worden bedrijven bedoeld die Perfect Day inschakelt om onderdelen van het Security pakket en modules in te vullen.
  8. Met ‘leverancier’ bedoelen we de bedrijven waarnaar Perfect Day de klant doorverwijst om de onderdelen die wij zelf niet in het pakket verzorgen aan te schaffen. De klant neemt deze diensten direct bij deze aanbieders af. Perfect Day krijgt hiervoor een vergoeding van de aanbieder.   

Waar gaat dit over?

In dit reglement vind je de voorwaarden die horen bij alle diensten van Perfect Day. Hieronder vallen:
  1. De Security Audit of Cyber Scan: in een gesprek met de klant beoordeelt de cyber expert van Perfect Day de digitale veiligheid van het bedrijf. Op basis van dit gesprek en aanvullende informatie maakt de cyber expert een rapport waarin de risico’s en een overzichtelijke lijst van praktische verbeterpunten worden uitgelegd.
  2. Het Security pakket: op basis van het rapport dat de Security Audit oplevert, kan de klant een pakket afnemen met diensten die een aantal verbeterpunten uit de rapportage direct oplossen.   
  3. De Modules: de losse diensten die de klant kan afnemen om de security en privacy te verbeteren.

Wie zijn wij?

Wij zijn Perfect Day. Een zelfstandige B.V. gespecialiseerd in de cyber veiligheid voor het MKB. Je kunt ons telefonisch bereiken tijdens kantooruren van maandag tot en met vrijdag op 085 - 048 61 09 of stuur een e-mail naar contact@perfectday.nl. Ons adres is:   

Perfect Day B.V.
Aaltje Noordewierlaan 78
1403 JE Bussum
Het KvK-nummer is: 93165293

Toepasselijkheid

Deze voorwaarden gelden als je onze diensten wilt afnemen of afneemt. Offertes, overeenkomsten, schriftelijke en mondelinge opdrachten en alle werkzaamheden die wij voor je uitvoeren, vallen in de breedste zin van het woord onder de bepalingen van dit contract.   

Soms kunnen er specifieke voorwaarden zijn afgesproken, bijvoorbeeld in de opdrachtbevestiging. In dat geval zullen die specifieke voorwaarden voorrang hebben boven deze voorwaarden. Mocht je zelf algemene voorwaarden hebben, dan wijzen wij de toepasselijkheid van deze nadrukkelijk van de hand. Alleen onze voorwaarden gelden.   

Perfect Day maakt voor de invulling van sommige van haar diensten en aanvullende modules gebruik van hulppersonen en partners. De inschakeling van deze partijen valt ook onder deze algemene contractbepalingen.   

Wat is de Security Audit?

Als je de Security Audit van ons hebt afgenomen gaat de cyber expert van Perfect Day met jou, de ondernemer van een mkb-bedrijf of zzp’er, in gesprek over de digitale veiligheid binnen jouw bedrijf of eenmanszaak. Tijdens dit gesprek stelt de cyber expert vragen over verschillende thema’s gerelateerd aan de cyberveiligheid. Op basis van jouw antwoorden en eventueel aanvullende informatie, bijvoorbeeld van jouw IT-leverancier, schrijft de cyber expert een rapport waarin hij de risico’s en een overzichtelijke lijst van praktische verbeterpunten aan je uitlegt. Dit geeft inzicht in de digitale veiligheid van jouw bedrijf en laat zien wat er verbeterd kan worden. Het adviesrapport wordt gemaakt op basis van de antwoorden die we in het gesprek en bij eventuele navraag na de audit krijgen. Je bent zelf verantwoordelijk voor de juistheid van de antwoorden. We kijken niet in je computers, op je netwerk of andere systemen of in software die je gebruikt. Ook controleren we niet de documentatie die je aangeeft te hebben op aanwezigheid, volledigheid en inhoud. 

Wat is het Security pakket?

Het Perfect Day Security pakket kun je afnemen na de Security Audit van Perfect Day. Na deze Security Audit ontvang je een rapport met een overzicht van de cyberrisico’s die jouw bedrijf loopt. Ook is er een overzicht van praktische verbeterpunten opgenomen in deze rapportage.   

Het Perfect Day Security pakket lost een aantal van deze verbeterpunten direct voor je op. Met het security pakket gaan we een actieve samenwerking aan. Dit houdt in dat er regelmatig contact is met een cyber expert om de security zaken te bespreken. Dit vindt plaats via online voortgangsgesprekken.

Perfect Day werkt samen met een aantal zorgvuldig geselecteerde hulppersonen en partners die producten en diensten leveren, die veel voorkomende beveiligingsproblemen voor de mkb’er en de zzp’er oplossen. Daarnaast verwijzen wij je voor bepaalde producten of diensten door naar één of meerdere van onze leveranciers, waar je rechtstreeks kunt afnemen. Perfect Day combineert deze diensten in één pakket zodat je niet zelf hoeft te zoeken naar verschillende bedrijven die deze diensten aanbieden.

Perfect Day evalueert regelmatig of de inhoud van het pakket en de hulppersonen en partners nog aansluiten bij de behoefte en kan tussentijds besluiten om onderdelen, hulppersonen en partners uit het pakket aan te passen, verwijderen of te vervangen.

Wat is een Module?

Een module is een losse dienst die je kunt afnemen na de Security Audit van Perfect Day. Na deze Security Audit ontvang je een rapport met een overzicht van de cyberrisico’s die jouw bedrijf loopt. Ook is er een overzicht van praktische verbeterpunten opgenomen in deze rapportage.   

Een (of meer) losse module(s) lost een of meer van deze verbeterpunten direct voor je op. Perfect Day werkt samen met een aantal zorgvuldig geselecteerde hulppersonen en partners die producten en diensten leveren, die veel voorkomende beveiligingsproblemen voor de mkb’er en de zzp’er oplossen. Daarnaast verwijzen wij je voor bepaalde producten of diensten door naar één of meerdere van onze leveranciers, waar je rechtstreeks kunt afnemen. Perfect Day biedt deze diensten los aan, zodat je niet zelf hoeft te zoeken naar verschillende bedrijven die deze diensten aanbieden.

Wat verwachten we van jou?

Om onze dienstverlening op een goede manier te kunnen uitvoeren en goede adviezen te geven, hebben wij een aantal zaken van jou nodig:

  • Je voorziet ons tijdig en naar waarheid van de gevraagde informatie bij de afspraken, communicatie, security audits, modules, voortgangsgesprekken, security pakketten, etc. en zorgt dat de gegeven informatie juist is.
  • Wijzigingen zoals het aantal medewerkers, deelnemers aan online training en phishing tests, adres-, facturatie en contactgegevens, contactpersonen, etc. moet je tijdig aan ons doorgeven
  • Belangrijke wijzigingen die invloed hebben op onze dienstverlening, zoals wijzigingen aan de infrastructuur, software en IT-partners, fusies & overnames, etc. moet je tijdig aan ons doorgeven.
We verwachten dat je cybersecurity en onze afspraken en adviezen serieus neemt. Onze afspraken en adviezen zorgen ervoor dat je de veiligheid van je bedrijf verhoogt en de risico’s verkleint. Als je de benodigde informatie niet verstrekt, of als de informatie niet juist is, kunnen wij je niet goed helpen en loop je (of je bedrijf) onnodig risico.

Wat kun je van ons verwachten?

Na de Security Audit beschik je over een rapport dat je inzicht geeft in de cyberveiligheid van jouw onderneming. Hierin staan onder meer de risico’s die jouw bedrijf loopt en de acties die je kunt ondernemen om de veiligheid van jouw onderneming te verbeteren. De cyber expert bespreekt dit rapport telefonisch of online met je na. Tijdens dit gesprek kun je eventuele vragen hierover stellen.

Voor een aantal diensten zetten wij partners in. Voor sommige diensten kom je rechtstreeks met de partner in contact. Voor hun dienstverlening gelden ook hun algemene voorwaarden.

Phishingtests

Wij zorgen dat de phishing tests op de gezette tijden worden uitgevoerd en geven je terugkoppeling van de resultaten. Wij verwachten van jou een lijst van jouw medewerkers, e-mailadressen en domein(en) van je werkomgeving. Let op, algemene e-maildomeinen zoals @gmail, @outlook, @hotmail, etc. werken niet in onze phishing tests. Wijzigingen moet je tijdig aan ons doorgeven. Je bent zelf verantwoordelijk voor het ‘whitelisten’ van de domeinen die we hiervoor gebruiken en de juiste instellingen van het mailprogramma. Hiervoor benodigde informatie wordt door ons aangeleverd.

Vulnerability scan

Wij zorgen ervoor dat jouw domein en het IP-adres van je kantoornetwerk wordt gescand op beveiligingsissues. Wij geven terugkoppeling van de resultaten. Je geeft hiervoor toestemming dat wij de opgegeven url en ip-adres mogen scannen en staat ervoor in dat hiervoor geen bezwaren zijn van eventuele derde partijen die betrokken zijn, zoals bijvoorbeeld de IT-beheerder, webbouwer of hoster van de website. Ook moet je deze partijen zelf tijdig op de hoogte stellen. Perfect Day is niet verantwoordelijk voor eventuele schade of downtime van de gescande netwerken, applicaties en websites. 

Awareness Training

In samenwerking met een van onze partners bieden we e-learnings gecombineerd met phishing tests aan. Hiervoor lever je de benodigde gegevens aan. Wij zorgen dat de trainingen worden uitgerold en dat de phishing tests op gezette tijden worden uitgevoerd. Wij verwachten hiervoor van jou een lijst van jouw medewerkers en e-mailadressen. Wijzigingen moet je tijdig aan ons doorgeven. Je bent zelf verantwoordelijk voor het ‘whitelisten’ van de domeinen die we hiervoor gebruiken en de juiste instellingen van het mailprogramma. Deze informatie wordt door ons aangeleverd.

Samenwerking met partners

Voor sommige diensten van onze hulppersonen zullen persoonsgegevens van deelnemers of andere personen van de klant nodig zijn om de dienst te kunnen leveren. De hulppersonen zijn zelfstandig verantwoordelijk voor de correcte bescherming van de persoonsgegevens. Er is geen verwerkersrelatie tussen Perfect Day en de hulppersonen in het kader van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).   

Naast de partners waarmee wij samenwerken zijn er ook producten die wij aanraden om bepaalde verbeterpunten op te lossen. Met de leveranciers van deze producten hebben wij geen samenwerkingsovereenkomst, maar hebben wij afspraken gemaakt over het doorverwijzen van klanten. Via een link die wij je geven kun je deze producten aanschaffen. Perfect Day krijgt dan een vergoeding voor de doorverwijzing. Je gaat zelf de overeenkomst met deze leverancier aan. 

Duur van de overeenkomst

Eenmalige diensten

Dit zijn diensten en modules die eenmalig uitgevoerd en gefactureerd worden. Deze diensten worden niet automatisch verlengd.

Doorlopende diensten

Dit zijn diensten en modules die steeds voor een jaar doorlopen. Deze starten op de eerste van de maand volgend op het moment van ondertekenen van de overeenkomst, tenzij anders overeengekomen. Na ondertekening ontvang je een factuur. Je dient de factuur binnen 14 dagen te betalen. 

Doorlopende diensten worden elk jaar automatisch verlengd met 1 jaar. Opzeggen voor het volgende jaar kan, door beide partijen, tot uiterlijk een maand voor de verlengdatum.

Meerwerk

Tijdens onze samenwerking hebben we regelmatig contact. Als je ons vraagt zaken uit te zoeken of op te lossen die niet binnen onze overeenkomst vallen, worden de kosten hiervoor per uur berekend en gefactureerd op basis van nacalculatie.

Facturatie en betalingen

Perfect Day stuurt je de factuur met het bedrag uit de overeenkomst. Deze dien je binnen 14 dagen te betalen. Doorlopende diensten worden jaarlijks gefactureerd in de eerste maand van de looptijd van de overeenkomst.

We kunnen de prijzen indexeren en/of aanpassen door opgetreden stijging van prijsbepalende factoren of door inhoudelijke aanpassingen in pakket of dienst. De prijs en de inhoud van de security audits, security pakketten en de modules zijn bepaald op basis van het aantal medewerkers van je bedrijf. Groeit of krimpt je bedrijf, dan kan het zijn dat je bedrijf in een andere pakket- of modulegrootte valt met een andere prijs. De prijswijziging van doorlopende diensten gaat in op de eerstvolgende verlengdatum. De geldigheidsduur van onze offertes is één maand. De pakketgroottes en actuele prijzen staan op de website vermeld.

Producten die je aanschaft van leveranciers naar wie wij hebben doorverwezen betaal je rechtstreeks aan deze partijen. Perfect Day stuurt hiervoor geen facturen; dat zal de betreffende partij doen. Puur voor jouw gemak kan het zijn dat Perfect Day de verschillende facturen van Perfect Day zelf en partners en/of leveranciers bundelt en namens deze partijen incasseert.   

Als je het niet eens bent met de ontvangen factuur, dan horen wij dit graag binnen 7 dagen. Eventuele bezwaren schorten de betalingsverplichting niet op.   

Je dient een factuur binnen 14 dagen te betalen. Het is niet mogelijk om gebruik te maken van de diensten uit de overeenkomst als je de factuur voor het Security pakket of Modules niet binnen 14 dagen hebt betaald.   

Is de betaaltermijn van 14 dagen verstreken, dan start Perfect Day B.V. een debiteurenprocedure waarin het factuurbedrag alsnog wordt geïncasseerd. Kosten voor deze procedure zijn voor jouw rekening.   

Alle bedragen die in onze overeenkomsten worden genoemd zijn exclusief BTW. 

Overmacht

Wij doen ons uiterste best om je te helpen. Maar het kan gebeuren dat wij door overmacht hierin belemmerd worden. Onder overmacht verstaan wij in dit contract onder andere, maar niet beperkt tot, van buiten komende oorzaken voor Perfect Day, haar hulppersonen en een van onze partners, ziekte van medewerkers van Perfect Day, haar hulppersonen of een van onze partners, storingen in computernetwerken en andere problemen buiten de normale gang van zaken binnen Perfect Day, haar hulppersonen of een van onze partners. Als er sprake is van overmacht dan is er geen aansprakelijkheid voor Perfect Day, haar hulppersonen of een van haar partners.   

Perfect Day is nooit aansprakelijk voor de dienstverlening van een partner.   

Wanneer er sprake is van overmacht aan de zijde van Perfect Day, dan worden onze verplichtingen opgeschort. Als de situatie van overmacht langer duurt dan 60 dagen, dan hebben jij en Perfect Day het recht de overeenkomst schriftelijk te beëindigen. Wij zijn voor delen van onze dienstverlening afhankelijk van onze hulppersonen of partners. Het kan voorkomen dat er bijvoorbeeld een storing bij één van onze hulppersonen of partners is, zodat haar dienst, al dan niet tijdelijk, niet beschikbaar is. Ook als er sprake is van overmacht bij onze hulppersonen of partners, worden de verplichtingen van Perfect Day opgeschort.

Annulering afspraken op locatie

Wanneer je een afspraak op locatie maakt met onze cyber expert, wordt er tijd voor jou gereserveerd en worden er kosten gemaakt. Om die reden dien je bij verhindering, de afspraak minstens 48 uur van tevoren te annuleren.    

Indien je binnen 48 uur voor aanvang van de overeengekomen afspraak de afspraak geheel of gedeeltelijk annuleert, ben je annuleringskosten en administratiekosten aan Perfect Day verschuldigd. Deze kosten bedragen €99,00.

Bij een annulering binnen 8 uur voor aanvang, of een vergeten afspraak, is Perfect Day genoodzaakt jou het volledige bedrag van de afspraak in rekening te brengen.   

Annulering online en telefonische afspraken

Wanneer je een online of telefonische afspraak hebt met onze cyber expert, wordt er tijd voor jou gereserveerd. Als je de afspraak niet binnen 24 uur van tevoren verplaatst of annuleert, komt de afspraak te vervallen.

Aansprakelijkheid

Wij adviseren jou zorgvuldig over de digitale veiligheid van jouw bedrijf en doen ons best je zo goed mogelijk te helpen. De wereld van de cyber security is constant in beweging en regelmatig worden er nieuwe manieren van hacken uitgevonden. Ons advies is gebaseerd op onze inzichten, verstrekte informatie en overwegingen die wij op het moment van uitbrengen van het advies hebben. Deze inzichten kunnen in de loop van de tijd wijzigen. Je kunt ons of onze partners op geen enkele manier aansprakelijk stellen voor schade die ontstaat door het (onjuist) opvolgen van onze adviezen.   

Perfect Day aanvaardt buiten de situatie van overmacht (zie hierboven) alleen verplichtingen tot schadevergoeding onder de hieronder volgende voorwaarden.   

Perfect Day is niet aansprakelijkheid voor schade die de klant lijdt door tekortkomingen van Perfect Day, haar hulppersonen of partners bij de uitvoering van de overeenkomst tussen Perfect Day en de klant of tussen de partner en de klant, tenzij de schade aantoonbaar door de klant het directe gevolg is van bewuste roekeloosheid of opzet aan de zijde van Perfect Day, haar hulppersonen of één van haar partners.   

Perfect Day is niet aansprakelijk voor schade bij de klant die het gevolg is van de verstrekking van onjuiste of niet volledige gegevens en/of informatie door de klant aan Perfect Day, haar hulppersonen of partners. 

In alle gevallen van aansprakelijkheid zijn wij, onze hulppersonen en onze partners slechts aansprakelijk tot maximaal het factuurbedrag exclusief BTW dat is overeengekomen door Perfect Day en de klant.

Perfect Day is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door het niet of gebrekkig functioneren van diensten van haar hulppersonen of partners of door jou ingeschakelde leveranciers.   

Voor het invullen van het Security pakket en de Modules zijn wij afhankelijk van de diensten van onze hulppersonen of partners. Wij kunnen niet instaan voor de continuïteit van de diensten van onze hulppersonen, partners of leveranciers. We zullen wel ons best doen om een zo goed mogelijk alternatief te verzorgen.  

Hoe lost Perfect Day klachten op?

Wij garanderen niet dat wij je in alle situaties kunnen helpen. Natuurlijk doen wij altijd ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht over onze dienstverlening? Dan horen wij dat graag.    

Maak je klacht binnen twee maanden na ontstaan bij ons bekend.  Je kunt je klacht telefonisch aan ons doorgeven, via 085-048 61 09, of via een mail aan contact@perfectday.nl. Wij zullen je klacht uiterlijk binnen 14 dagen beantwoorden. Als wij meer tijd nodig hebben om je klacht op te lossen, dan laten wij je binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord van ons kunt verwachten.   

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.   

Tot slot

Wanneer er zich situaties voordoen waarin deze overeenkomst niet voorziet, rust de beslissing bij Perfect Day.   

Op alle overeenkomsten tussen jou en Perfect Day is het Nederlands recht van toepassing.  Onze hulp gaat nooit verder dan is toegestaan door wet- en regelgeving.  

Alle geschillen tussen klant en Perfect Day die betrekking hebben op de overeenkomst tussen beide partijen worden beslecht door de bevoegde rechter in het arrondissement waarin Perfect Day haar vestiging heeft.   

Perfect Day B.V. is gerechtigd om de rechten en plichten van deze overeenkomst over te dragen aan een andere contractspartij. De klant verleent bij voorbaat medewerking aan een dergelijke contractoverdracht, waardoor het contract overgaat zodra Perfect Day B.V. en de overnemer de klant schriftelijk van de overdracht in kennis hebben gesteld.

Perfect Day B.V. behoudt zich het recht voor om de algemene voorwaarden op elk moment aan te passen.

Deze voorwaarden zijn geldig vanaf 1 juli 2024.

Onze website gebruikt cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Meer informatie